پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

برگزاری شب چهارم مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در بستک

به گزارش جهانگیریه؛ هم‌زمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مراسم عزاداری شب چهارم با حضور گسترده مردم مؤمن و عاشقان اهل‌بیت(ع) در شهرستان بستک برگزار شد. در این آیین معنوی، سوگواران با برپایی مراسم روضه‌خوانی، مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی، ارادت خود را به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) و یاران وفادارش ابراز کردند. سخنران مراسم نیز با اشاره به پیام‌های نهضت عاشورا، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، بصیرت و آزادگی در جامعه تأکید کرد. این مراسم در فضایی سرشار از معنویت و اندوه، با دعای حاضران برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) و عاقبت‌به‌خیری عزاداران پایان یافت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...