ایستگاه صلواتی، ایستگاه مهدوی در شهر جناح

به گزارش جهانگیریه؛ به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه، ایستگاه صلواتی با همکاری مردم شریف و بسیجیان شهر جناح برپا شد و جلوهای زیبا از وحدت، همدلی و عشق به اهل بیت علیهمالسلام را به نمایش گذاشت. در این حرکت معنوی، عاشقان اهل بیت با ارائه نذری، نوشیدنیهای گرم و بستههای پذیرایی از رهگذران و زائران استقبال کردند. حضور جوانان بسیجی و همکاری صمیمانه مردم، فضای شهر را آکنده از معنویت و شور مهدوی ساخت. این اقدام خودجوش، نشانهای از پیوند عمیق مردمی با ارزشهای دینی و اجتماعی است و شهر جناح را در روزهای شعبانیه به صحنهای از مهر، همدلی و انتظار فرج تبدیل کرد.
انتهای خبر/