پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن در بخش جناح برگزار می‌شود

به گزارش جهانگیریه ؛همزمان با فرارسیدن چهل‌و‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار بخش جناح برگزار خواهد شد.

این مراسم با شعار «در راهپیمایی پرشکوه و عزت‌آفرین ۲۲ بهمن، همه می‌آییم» برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان از چهارراه چراغ قرمز تا مدرسه توحید مسیر راهپیمایی را طی خواهند کرد.

ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن بخش جناح با دعوت از عموم مردم، بر حضور پرشور و دشمن‌شکن اقشار مختلف جامعه در این رویداد تأکید کرده است. این مراسم نمادی از وحدت، ایستادگی و وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...