پیام فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان بستک

به گزارش جهانگیریه فرمانده حوزه دانش آموزی شهرستان به مناسب یوم الله ۲۲بهمن پیامی صادر کرد:
بسماللهالرّحمنالرّحیم
«إِنَّ اللّهَ لا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ»
فرهنگیان فرهیخته، معلمان بصیر، دانشآموزان عزیز و آیندهسازان ایران اسلامی
سلامٌ علیکم و رحمهالله
دههی مبارک فجر، موسم تجدید عهد با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و تجلیگاه عزت و استقلال ملت بزرگ ایران اسلامی است؛ میعادگاهی که در آن، میزان پایبندی ما به رسالت خطیر پاسداری از ارزشهای انقلاب و تربیت نسل مؤمن، بصیر و مسئولیتپذیر سنجیده میشود.
در چهلوهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آنچه در مدارس شهرستان بستک رقم خورد، صرفاً اجرای برنامههای مناسبتی نبود؛ بلکه جلوهای از همافزایی هوشمندانه فرهنگیان متعهد و دانشآموزان پرانگیزهای بود که با شور انقلابی و روحیهای جهادی، مدارس را به کانون امیدآفرینی، بصیرتافزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بدل ساختند.
دانشآموزان عزیز؛ حضور فعال، مشارکت آگاهانه، اجرای برنامههای فرهنگی، هنری و تبیینی و روحیهی مسئولیتپذیری شما، نشان داد که نسل امروز، وارثان شایستهی خون شهدا و سرمایههای راهبردی نظام اسلامیاند. این درخشش، نویدبخش فردایی روشن برای ایران مقتدر است.
اینجانب به عنوان خادم دانشآموزان در بسیج دانشآموزی شهرستان بستک، با اشراف و ارزیابی دقیق میدانی، تلاشهای خالصانه فرهنگیان گرانقدر و دانشآموزان عزیز را ارج نهاده و مراتب تقدیر و امتنان عمیق خویش را اعلام میدارم. بیتردید این سطح از انگیزه، خلاقیت و تعهد، ظرفیتهای ارزشمندی را برای مأموریتهای بزرگتر فرهنگی و تربیتی در آینده نمایان ساخته است.
امروز مدرسه، سنگر پیشتاز جهاد تبیین و عرصهی شکلگیری تمدن نوین اسلامی است؛ و این مهم، جز با همدلی معلمان اندیشمند و دانشآموزان آرمانخواه محقق نخواهد شد. انتظار میرود این حرکت پرصلابت، با انسجام و ابتکار بیشتر در تمامی عرصههای علمی، فرهنگی و انقلابی استمرار یابد.
از درگاه خداوند متعال، برای فرهنگیان فرهیخته و دانشآموزان عزیز، عزت پایدار، توفیق روزافزون و سرافرازی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.
والسّلام علیکم و رحمهالله و برکاته
محمدرضا زارعی
فرمانده بسیج دانشآموزی شهرستان بستک