پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

رژیم صهیونیستی بار دیگر دست به ترور خبرنگاران زد

علی شعیب، خبرنگار و فعال رسانه‌ای مطرح لبنانی، امروز در حمله‌ای هدفمند توسط ارتش رژیم صهیونیستی، در داخل خودروی شخصی‌اش به شهادت رسید. این جنایت در حالی رخ میدهد که شعیب مشغول فعالیت رسانه‌ای بود.

 

🔹سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پس از شهادت او توئیت کرده است: شعیب دوربین را برای ثبت حقیقت حمل نمی‌کرد، بلکه ابزاری در دست داشت تا راه را برای چاقوهای نیروی قدس و خیانت های ملایان هموار کند! کسی که سلیمانی را الگوی خود قرار میدهد، نمیتواند پشت نقاب روزنامه نگاری آلوده به خون بیگناهان پنهان شود!

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...