پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

اژه‌ای: هیچ ارفاقی برای مخلان امنیت روانی و فیزیکی مردم نداریم

رئیس دستگاه قضا: عناصری که مخل امنیت روانی و فیزیکی مردم هستند و با اعمال مجرمانه خود، آب به آسیاب اسرائیل و آمریکا متجاوز می‌ریزند و پیاده نظام او شده‌اند، بدانند که هیچ ارفاق و اغماضی در قبال آنها وجود نخواهد داشت و قانون، به قاطعانه‌ترین شکل ممکن، تکلیف آنان را روشن کرده است.

 

🔹در شرایطی که اسرائیل و آمریکا متجاوز و زبون، بسیار به ایجاد و گسترش ناامنی در محیط داخلی کشور امید بسته است، کلیه‌ عناصر و اذناب او باید بدانند که تحرکات‌شان برای مخدوش کردن امنیت روانی و فیزیکی مردم، رصد می‌شود.

 

🔹با آنها وفق قوانین موجود از جمله قانون «تشدید مجازات جاسوسی و همکاری با اسرائیل و کشور‌های متخاصم علیه امنیت و منافع ملی» برخورد قاطع و عبرت‌آموز می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...