طنین نوای «یا علیاصغر» در شهرستان بستک؛ همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی برگزار شد

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با سراسر کشور، مراسم معنوی و پرشور همایش شیرخوارگان حسینی، با حضور پرشور مادران و کودکان بستکی در مسجد امام علی علیه السلام شهرستان بستک برگزار شد.
در این مراسم که با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره کوچکترین شهید دشت کربلا، حضرت علیاصغر (ع) برگزار شد، مادران بستکی با پوشاندن لباسهای نمادین سبز و پیشانیبندهای مزین به نام اهلبیت (ع) بر تن فرزندان خود، بار دیگر ارادت خالصانه خود را به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) ابراز کردند.
انتهای خبر/