آغاز باشکوه دهه فجر در بستک؛ تجدید عهد مسئولان با شهدا

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با طلوع خورشید تابان دهه مبارک فجر، شهرستان بستک شاهد آیین بزرگداشت مقام شامخ شهیدان بود. در این روز فرخنده، سرهنگ شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک به همراه هیئتی از مسئولین اجرایی و نظامی شهرستان، با حضور در گلزار شهدای گمنام و قبور مطهر شهدای شهر، با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و شهیدان تجدید میثاق کردند.
این محفل معنوی با غبارروبی و اهدای گل بر مزار اختران آسمانی برگزار شد و جلوهای از تعهد راسخ مسئولین به مسیر پرافتخار شهادت را به نمایش گذاشت. در ادامه این برنامه، رژه نمادین موتوری و خودرویی، از گلزار شهدای گمنام تا شهدای شهر برپا گردید. این کاروان سرور، با حمل تمثالهای نورانی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، یاد و خاطره ایثارگریها را در اذهان زنده ساخت و اعلام نمود که راه عزت و استقلال همچنان پابرجا خواهد ماند.
انتهای خبر/