پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

آغاز عملیات اجرایی اورژانس جاده‌ای محور خور جناح و افتتاح متمرکز پروژه‌های بهداشت و درمان بستک

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر و در ادامه تلاش‌های دولت برای تقویت زیرساخت‌های سلامت و ایمنی، آیین شروع عملیات اجرایی اورژانس جاده‌ای محور خور جناح برگزار شد.

این مراسم با حضور مهندس پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک، حجت‌الاسلام والمسلمین جهانگیری امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در همین آیین، پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان بستک نیز به صورت متمرکز در جناح افتتاح شد. این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال اجرا شده و با بهره‌برداری از آن‌ها، خدمات درمانی و مراقبت‌های بهداشتی به شکل قابل توجهی در شهرستان ارتقا می‌یابد.

اجرای این طرح‌ها نه تنها گامی مؤثر در ارتقای سطح سلامت و رفاه مردم شهرستان بستک است، بلکه زمینه افزایش ایمنی و کاهش خطرات جاده‌ای را نیز فراهم می‌کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...