آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به جناح، ۷ روستا و صنایع منطقه

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر و در راستای توسعه زیرساختهای انرژی و بهبود کیفیت زندگی مردم، عملیات اجرایی گازرسانی به شهر جناح، ۷ روستا و صنایع محدوده آغاز شد.
این مراسم با حضور مهندس پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک، حجتالاسلام والمسلمین جهانگیری امام جمعه شهرستان، معاونین فرماندار، بخشدار جناح و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
اعتبار هزینهشده برای این پروژه بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال است و اجرای آن زمینه بهرهمندی ۳۰۱۱ خانوار از گاز طبیعی را فراهم میکند. این طرح مهم، گامی مؤثر در جهت افزایش رفاه عمومی، توسعه صنایع منطقه و تأمین انرژی پایدار برای مردم شهرستان بستک محسوب میشود.
انتهای خبر/