اجرای نوبتبندی آب در شهر بستک؛ همراهی شهروندان کلید عبور از بحران کمآبی

به گزارش جهانگیریه؛ شرکت آب و فاضلاب شهرستان بستک با صدور اطلاعیهای از آغاز طرح نوبتبندی آب در سطح شهر خبر داد. بر اساس این اطلاعیه، با توجه به افزایش دمای هوا، کاهش سطح آبهای زیرزمینی و بالا رفتن مصرف نسبت به میزان تولید، این طرح از روز شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۴ بهمنظور مدیریت بهینه منابع آبی به اجرا درآمده است.
در بخشی از اطلاعیه آمده است که با صرفهجویی و مصرف بهینه، میتوان زمینه بهرهمندی برابر و پایدار تمامی مشترکین از آب شرب سالم را فراهم ساخت. برنامه نوبتبندی آب شهر بستک در یک چرخه سهروزه تنظیم شده و بهصورت متناوب در محلات مختلف اجرا خواهد شد.
1=در روز نخست، محلات شهر جدید، پشت مسجد جامع، اوزیها، خوریها، بازار، شهر بلوچ، میری، خوانین، شبانهروزی و بلوار پرفسور خوشکام شامل قطع آب خواهند بود.
2=روز دوم، آب تمامی مناطق شهر وصل میگردد و در روز سوم، محلات شهرک صنعتی، بیمارستان فارابی، پشت بازار ماهیفروشان، میرزاآباد، جاده کتل، بلوار امام خامنهای، مجتمع آشیانه و مجتمع نخل و آفتاب با قطعی موقت مواجه میشوند.
مسئولان آبفا از شهروندان خواستهاند با رعایت صرفهجویی، همراهی لازم را برای عبور از دوران کمآبی نشان دهند و هرگونه شکستگی یا نشتی شبکهها را از طریق تلفن اضطراری ۱۲۲ گزارش کنند.
انتهای خبر/