استارلینک حتی برای مصرف شخصی هم جرم شد

به گزارش جهانگیریه؛ بر اساس قانون «تشدید مجازات جاسوسی و همکاری با رژیم صهیونیستی و کشورهای متخاصم»، هرگونه استفاده، نگهداری، خرید و فروش و واردات تجهیزات اینترنت ماهوارهای فاقد مجوز از جمله استارلینک، حتی در سطح مصرف شخصی نیز بهعنوان جرم شناخته میشود.
طبق این قانون، انجام چنین اقداماتی میتواند برای افراد حقیقی و حقوقی تبعات قضایی و قانونی بههمراه داشته باشد و برخورد با متخلفان در دستور کار نهادهای مسئول قرار گرفته است.
این تصمیم در راستای کنترل دسترسی به زیرساختهای ارتباطی غیرمجاز و مقابله با تهدیدات امنیتی اتخاذ شده و میتواند تأثیر قابلتوجهی بر استفادهکنندگان این تجهیزات در کشور داشته باشد.
انتهای خبر/