اعلام ساعت جدید کاری ادارات استان هرمزگان تا پایان ماه مبارک رمضان

در آستانه ماه مبارک رمضان و با هدف تسهیل امور شهروندان و ارتقای کیفیت خدماترسانی، ساعت جدید کاری ادارات استان هرمزگان تا پایان این ماه پرفیض اعلام شد.
به گزارش جهانگیریه؛ ساعت کاری ادارات استان از روز یکشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۴ تا پایان ماه مبارک رمضان، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.
بر اساس این گزارش، در روزهای پس از شبهای قدر نیز به منظور رفاه حال کارکنان و مراجعان، ساعت آغاز به کار ادارات از ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.
همچنین اعلام شده است که ساعت کاری بانکها بهصورت جداگانه و از سوی شورای هماهنگی بانکهای استان اطلاعرسانی خواهد شد.
این تصمیم در راستای هماهنگی بیشتر با شرایط ویژه ماه مبارک رمضان و ایجاد تسهیلات لازم برای کارکنان و شهروندان اتخاذ شده است.
انتهای خبر/