افتتاح متمرکز پروژههای شرکت توزیع برق در بستک با اعتباری بالغ بر ۴۸۷ میلیارد ریال

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر، آیین افتتاح متمرکز پروژههای شرکت توزیع برق شهرستان بستک با حضور پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، جلالی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک ، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و این پروژهها با اعتباری بالغ بر ۴۸۷ میلیارد ریال به بهرهبرداری رسید.
این پروژهها که در راستای توسعه و تقویت زیرساختهای برقرسانی، افزایش پایداری شبکه و بهبود کیفیت خدماترسانی به مشترکان اجرا شدهاند، نقش مهمی در ارتقای سطح رفاه عمومی، پاسخگویی به نیازهای رو به رشد مصرف و حمایت از فعالیتهای اقتصادی و تولیدی شهرستان بستک ایفا خواهند کرد.
مسئولان حاضر در این مراسم، افتتاح این طرحها را گامی مؤثر در مسیر توسعه پایدار، محرومیتزدایی و تقویت زیرساختهای خدماتی دانسته و بر تداوم اجرای پروژههای عمرانی و زیربنایی بهویژه در حوزه انرژی تأکید کردند.
پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در این آیین، ضمن تبریک ایام دهه فجر، بر اهمیت تأمین برق پایدار بهعنوان یکی از ارکان اصلی توسعه، سرمایهگذاری و رفاه اجتماعی تأکید کرد و تلاش مجموعه شرکت توزیع برق در خدمترسانی به مردم را شایسته قدردانی دانست.
افتتاح این پروژهها در دهه مبارک فجر، نمادی از عزم جدی مسئولان برای توسعه متوازن، ارتقای زیرساختها و پاسخگویی به مطالبات مردم شهرستان بستک به شمار میرود.
انتهای خبر/