افتتاح پروژههای بهسازی و آسفالت کوچهها و معابر روستاهای کمشک و کنارسیاه

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در شهرستان بستک، پروژههای بهسازی و آسفالت کوچهها و معابر روستاهای کمـشک و کنارسیاه با حضور محمد جلالی فرماندار شهرستان بستک، رفیعیزاد معاون عمرانی فرماندار، قسوریان بخشدار جناح و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان، به بهرهبرداری رسید.
پروژه بهسازی و آسفالت کوچهها و معابر روستای کمـشک با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان اجرا شد که نقش مؤثری در ارتقای کیفیت تردد، افزایش ایمنی معابر و بهبود شرایط زندگی ساکنان این روستا دارد.
همچنین پروژه بهسازی و آسفالت کوچهها و معابر روستای کنارسیاه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان به بهرهبرداری رسید که در راستای توسعه زیرساختهای عمرانی و پاسخ به مطالبات مردمی این منطقه اجرا شده است.
افتتاح این پروژهها در ایامالله دهه فجر، جلوهای از توجه ویژه به عمران روستایی و گامی مؤثر در مسیر توسعه متوازن و پایدار شهرستان بستک به شمار میرود.
📆 ۱۴۰۴/۱۱/۱۸
انتهای خبری/