پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری کوهیج با اعتباری بیش از ۱۹ میلیارد تومان

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر، آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری کوهیج با حضور مهندس پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها که در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری، بهبود خدمات عمومی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان اجرا شده‌اند، نقش مؤثری در زیباسازی فضای شهری، تسهیل تردد و افزایش رفاه عمومی در شهر کوهیج ایفا خواهند کرد.

مسئولان حاضر در این مراسم، اجرای این طرح‌های عمرانی را گامی مؤثر در مسیر توسعه متوازن شهری و پاسخگویی به مطالبات مردمی دانسته و بر تداوم حمایت از پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهرداری‌ها تأکید کردند.

مهندس پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در این آیین، ضمن تبریک ایام دهه فجر، بر اهمیت توجه به توسعه شهری و اجرای پروژه‌های اثربخش در راستای رفاه شهروندان تأکید کرد و تلاش مجموعه شهرداری کوهیج را در مسیر خدمت‌رسانی قابل تقدیر دانست.

افتتاح این پروژه‌ها در ایام دهه مبارک فجر، نمادی از عزم جدی مسئولان برای آبادانی، پیشرفت و ارتقای سطح خدمات شهری در کوهیج به شمار می‌رود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...