پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستای گچویه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر

به گزارش جهانگیریه؛ در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در شهرستان بستک، پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستای گچویه با حضور فرماندار شهرستان بستک، رفیعی‌زاد معاون عمرانی فرماندار، قسوریان بخشدار جناح و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان، به بهره‌برداری رسید.

این پروژه با هدف ارتقای سطح رفاه عمومی، تسهیل در تردد ساکنان و بهبود زیرساخت‌های عمرانی روستا، با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان اجرا و همزمان با ایام‌الله دهه فجر افتتاح شد.

اجرای این طرح گامی مؤثر در مسیر توسعه متوازن روستایی و پاسخگویی به مطالبات مردمی به شمار می‌رود و نشان‌دهنده اهتمام مسئولان به آبادانی و ارتقای کیفیت زندگی در مناطق روستایی شهرستان بستک است.

📆 ۱۴۰۴/۱۱/۱۸

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...