پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در شهرستان بستک

به گزارش جهانگیریه؛ به مناسبت میلاد فرخنده امام زمان (عج)، مراسم جشن باشکوه اعیاد شعبانیه در پارک جهانگیریه شهرستان بستک با حضور مسئولین، خانواده‌ها و جمع زیادی از مردم مؤمن و ولایی این شهرستان برگزار شد.

در این آیین معنوی، برنامه‌های متنوعی از جمله مولودی‌خوانی، سخنرانی و اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی اجرا گردید که فضایی سرشار از شادی، امید و معنویت را در میان شرکت‌کنندگان به وجود آورد. سخنرانان این مراسم با گرامیداشت مقام والای امام مهدی (عج)، بر اهمیت ترویج فرهنگ انتظار و هم‌دلی در جامعه تأکید کردند.

در پایان این جشن، از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم و هنرمندان محلی تقدیر به عمل آمد و مراسم با دعا برای تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر (عج) به پایان رسید. این برنامه از تاریخ ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۱۴ بهمن، هر شب ساعت ۷ برگزار می‌گردد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...