بهرهبرداری از پروژههای عمرانی شهرداری بستک با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر، آیین افتتاح پروژههای عمرانی شهرداری بستک با حضور دکتر جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مهندس پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان،جلالی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و این پروژهها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به بهرهبرداری رسید.
این پروژهها که در راستای توسعه زیرساختهای شهری، بهبود خدمات عمومی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان بستک اجرا شدهاند، شامل طرحهای عمرانی، خدماتی و زیربنایی بوده و نقش مؤثری در ساماندهی معابر، زیباسازی فضای شهری و افزایش رفاه عمومی خواهند داشت.
مسئولان حاضر در این مراسم با تأکید بر اهمیت اجرای پروژههای شهری متناسب با نیازهای شهروندان، افتتاح این طرحها را گامی مهم در مسیر توسعه متوازن، عمران شهری و پاسخگویی به مطالبات مردمی عنوان کردند.
دکتر جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این آیین، با اشاره به نقش مدیریت شهری در پیشبرد اهداف توسعهای، بر ضرورت حمایت از شهرداریها و تأمین اعتبارات لازم برای اجرای پروژههای اثرگذار در سطح شهر تأکید کرد.
بهرهبرداری از این پروژهها در ایام دهه فجر، نمادی از تلاش مستمر مسئولان برای آبادانی، پیشرفت و ارتقای سطح خدمات شهری در شهرستان بستک به شمار میرود.
انتهای خبر/