بهرهبرداری از ۱ مگاوات نیروگاه خورشیدی حمایتی ۷ مگاواتی در خلوص

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر و در راستای توسعه انرژیهای پاک و افزایش ظرفیت تولید برق پایدار در شهرستان بستک، آیین بهرهبرداری از ۱ مگاوات نیروگاه خورشیدی حمایتی ۷ مگاواتی در خلوص برگزار شد.
این مراسم با حضور مهندس پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک، حجتالاسلام والمسلمین جهانگیری امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
در فاز اول این پروژه، ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایهگذاری صورت گرفته و این نیروگاه قادر است برق مورد نیاز حدود ۲۰۰ خانوار منطقه را تأمین کند. بهرهبرداری از این طرح، گامی مهم در مسیر توسعه انرژیهای تجدیدپذیر، کاهش وابستگی به سوختهای فسیلی و تحقق اهداف پایداری انرژی در شهرستان محسوب میشود.
انتهای خبر/