تجدید میثاق با آرمانهای شهدا در بستک؛ ادای احترام مسئولان به مقام شامخ شهدای گمنام

به گزارش جهانگیریه؛ در آخرین روز از دهه مبارک فجر، آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام شهر بستک با حضور پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، جلالی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و حاضران با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
در این مراسم معنوی، مسئولان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانیهای شهدا، بار دیگر با آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
این آیین که همزمان با ایامالله دهه فجر برگزار شد، جلوهای از پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و تأکید بر تداوم راه شهدا در مسیر خدمترسانی صادقانه به مردم و پیشرفت کشور بود.
پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در حاشیه این مراسم، با اشاره به نقش بیبدیل شهدا در حفظ استقلال، امنیت و عزت ایران اسلامی، بر ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت بهویژه در میان نسل جوان تأکید کرد.
این مراسم در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد و یادآور مسئولیت خطیر خدمتگزاران نظام در پاسداری از ارزشهایی بود که با خون پاک شهدا تثبیت شده است.
انتهای خبر/