تصمیمسازی برای آینده آموزش در بستک؛ تأکید بر بازگشت بازماندگان از تحصیل

به گزارش جهانگیریه؛ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک صبح امروز به ریاست محمد جلالی، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان، و با حضور حجتالاسلام والمسلمین جهانگیری، امام جمعه شهرستان، خنجی بخشدار مرکزی، احمدی مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضای شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این نشست که با هدف بررسی مهمترین مسائل آموزشی و پرورشی تشکیل شد، فرماندار بستک بر لزوم توجه ویژه به موضوع حساس بازماندگان از تحصیل تأکید کرد و شناسایی دقیق این افراد و فراهمسازی زمینه بازگشت آنان به چرخه آموزش را ضرورتی مهم و یک مسئولیت اجتماعی دانست.
از دیگر محورهای مهم این جلسه، تشکیل کارگروه ویژه نهضت سوادآموزی در مناطق روستایی بود. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، این کارگروه با همکاری و تعامل نزدیک شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها، نسبت به شناسایی و جذب حداکثری افراد بیسواد و کمسواد در سطح بخشها و روستاهای تابعه اقدام خواهد کرد.
در بخش پایانی این نشست نیز از فرهنگیان و دانشآموزان برتر در حوزههای پرورشی، فرهنگی و هنری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد؛ اقدامی که در راستای ارجنهادن به تلاشهای فعالان عرصه تعلیم و تربیت و تقویت انگیزه در میان دانشآموزان صورت گرفت.
انتهای خبر/