تمدید مهلت ثبت نام در سامانه مسکن برای فرهنگیان تا ۳۰ بهمن

به گزارش جهانگیریه؛ وزیر آموزشوپرورش در نشست شورای مسکن این وزارتخانه با تأکید بر حمایت همهجانبه از فرهنگیان، از تمدید مهلت ثبتنام در سامانه مسکن تا ۳۰ بهمن خبر داد. این تصمیم فرصت تازهای برای معلمان گرانقدر فراهم میکند تا بتوانند از مزایای طرحهای حمایتی دولت در حوزه تأمین مسکن بهرهمند شوند.
در ادامه، وزیر اعلام کرد که در بودجه سال ۱۴۰۵ برای نخستینبار، چرخه پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی یک سال زودتر انجام خواهد شد؛ اقدامی که پاسخی مؤثر به سالها تلاش صادقانه جامعه فرهنگیان است.
همچنین مقرر گردید ۲۹ همت از منابع شرکتهای پتروشیمی به منظور تجهیز و نوسازی مدارس کشور اختصاص یابد تا گامی در مسیر تحقق عدالت آموزشی برداشته شود.
افزون بر این، برنامهریزی شده است که بیمه تکمیلی فرهنگیان به سطح طلایی ارتقا یابد تا امنیت و آرامش بیشتری برای معلمان و خانوادههایشان فراهم گردد.
انتهای خبر/