حق مسکن کارگران ۳ میلیون تومان شد

به گزارش جهانگیریه؛ شورای عالی کار با هدف بهبود وضعیت معیشتی کارگران، حق مسکن را از ۹۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون تومان افزایش داد؛ تصمیمی که میتواند بخشی از هزینههای سنگین مسکن را جبران کند.
بر اساس این مصوبه، کارفرمایان موظفاند مبلغ جدید حق مسکن را از ابتدای بهمنماه سال ۱۴۰۴ در فیش حقوقی کارگران اعمال و پرداخت کنند.
با این حال، اجرایی شدن نهایی این افزایش منوط به تصویب هیأت وزیران است و پس از تأیید دولت، بهصورت رسمی لازمالاجرا خواهد شد.
انتهای خبر/