خدمات بیواسطه به مردم؛ اولویت نخست مسئولان بستک

به گزارش جهانگیریه؛ جلسه شورای اداری شهرستان بستک به ریاست محمد جلالی فرماندار شهرستان و با حضور رفیعیزاد معاون برنامهریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.
فرماندار بستک در ابتدای سخنان خود با اشاره به افتخارات جمهوری اسلامی ایران، بهویژه در حوزه دفاعی و نظامی، اظهار داشت: موفقیتهای امروز کشور در عرصههای مختلف از جمله قدرت موشکی و بازدارندگی، افتخاراتی غیرقابل انکار است که مرهون ایستادگی و بصیرت ملت ایران است.
وی با اشاره به تحولات منطقه و نقش مخرب دخالت بیگانگان خاطرنشان کرد: بررسی شرایط کشورهایی همچون عراق، افغانستان و سوریه نشان میدهد که دخالت قدرتهای خارجی جز ویرانی، تجزیه و عقبماندگی پیامدی به همراه نداشته است.
جلالی همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم در حماسه ۲۲ بهمنماه، این مشارکت را نشانه همبستگی، هوشیاری و پاسخ قاطع ملت ایران به تهدیدها و فراخوانهای دشمنان عنوان کرد و افزود: مردم ایران بار دیگر ثابت کردند که اجازه نفوذ و خدشه به وحدت ملی را نخواهند داد.
فرماندار بستک در ادامه با تأکید بر مسئولیت مدیران در قبال مردم تصریح کرد: مسئولان باید با شناخت دقیق نیازهای جامعه و با تکیه بر آگاهی و شعور مردم، ارائه خدمات بیواسطه و مستقیم به شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهند.
رئیس شورای اداری شهرستان بستک همچنین با اشاره به برگزاری تمامالکترونیک انتخابات پیشرو، این اقدام را گامی مهم در راستای افزایش شفافیت، تسریع امور و کاهش خطاهای انسانی دانست. وی از آغاز ثبتنام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از ۲۴ بهمنماه خبر داد و از علاقهمندان به خدمت در روستاهای شهرستان خواست با مراجعه به سامانه مربوطه نسبت به ثبتنام اقدام کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک در بخش دیگری از سخنان خود از برنامهریزیهای انجامشده برای تأمین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد و بر لزوم نظارت دقیق بر بازار و خدماترسانی مطلوب تأکید کرد.
در پایان این جلسه نیز از شهردار بستک، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیأت والیبال شهرستان به دلیل برگزاری موفق مسابقات والیبال ساحلی کشور در رده نوجوانان و جوانان و همچنین از دهیار رودبار به سبب حضور فعال در نمایشگاه «ایران جان» با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای خبر/