پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

دیدار مسئولان استانی و شهرستانی با امام جمعه بستک در آخرین روز دهه فجر

به گزارش جهانگیریه؛ در آخرین روز از دهه مبارک فجر، پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به همراه جلالی فرماندار شهرستان بستک، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی این شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه، با حجت‌الاسلام والمسلمین جهانگیری دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که با هدف تقویت تعامل و هم‌افزایی میان مسئولان اجرایی و نهادهای فرهنگی و دینی برگزار شد، حاضران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه‌های مختلف توسعه‌ای، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بستک ارائه کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جهانگیری، امام جمعه شهرستان بستک، در این نشست با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مسئولان، بر اهمیت خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، توجه به مطالبات مردمی و حفظ روحیه انقلابی و جهادی در مسیر پیشرفت و آبادانی شهرستان تأکید کرد و دهه فجر را فرصتی مغتنم برای بازخوانی آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

در ادامه، پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان نیز با اشاره به نقش وحدت و همدلی میان مسئولان، ائمه جمعه و نهادهای انقلابی، بر ضرورت برنامه‌ریزی منسجم و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای توسعه همه‌جانبه شهرستان بستک تأکید نمود.

این دیدار در فضایی صمیمی برگزار شد و بر استمرار چنین نشست‌هایی به‌منظور هم‌اندیشی و هم‌افزایی بیشتر در راستای حل مسائل و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم تأکید شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...