پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بستک نواخته شد

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با سراسر کشور و در آستانه چهل‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بستک به صدا درآمد. در این آیین باشکوه که در دبیرستان شهید رجایی شهر بستک برگزار شد، سرهنگ شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند. مراسم با قرائت قرآن کریم، برافراشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی و اجرای برنامه‌هایی از سوی دانش‌آموزان همراه بود. در ادامه، امام جمعه و فرماندار بستک با گرامیداشت یاد و نام امام راحل(ره) و شهیدان انقلاب، بر حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تأکید کردند. زنگ انقلاب، در لحظه‌ای نمادین و پرشکوه به صدا درآمد تا یادآور آغاز فصل عزت و استقلال ملت ایران باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...