شام غریبان حسینی در بستک با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد

به گزارش جهانگیریه؛ مراسم معنوی و باشکوه شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با شب عاشورا، با حضور مسئولین، علما و اقشار مختلف مردم مؤمن و عزادار در شهرستان بستک برگزار شد.
در این آیین سوگوارانه، عزاداران حسینی با برپایی دسته سینهزنی، مسیر مسجد امام علی(ع) تا گلزار شهدای شهرستان بستک را در فضایی آکنده از اندوه، عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) طی کردند و بار دیگر با آرمانهای نهضت عاشورا تجدید میثاق کردند.
شرکتکنندگان در این مراسم با نوای مرثیهخوانی و سینهزنی، یاد و خاطره مظلومیت اهلبیت(ع) و یاران وفادار امام حسین(ع) را زنده نگه داشتند و جلوهای از وحدت، همدلی و عشق حسینی را به نمایش گذاشتند.
این مراسم معنوی، در فضایی سرشار از حزن و معنویت برگزار شد و حاضران با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و بر استمرار راه حقطلبی، ایثار و آزادگی تأکید کردند.
انتهای خبر/