شیش شهید سرافراز در حمله آمریکایی صهیونیستی شهرستان بستک

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زندهاند، و نزد پروردگارشان روزی داده میشوند.
شش ستاره از آسمان شهر ما، در اوج شکوه پر کشیدند و به سوی معشوق ازلی شتافتند.
اینان، پاسداران غیور و جانبرکفی بودند که با رهبر شهیدشان، عهدی جاودان بستند و اکنون در سایهسار الطاف الهی، آرام گرفتهاند.
دل های ما به امید بازگشتشان با امام زمان (عج) روشن است،
باشد که یادشان، چون مشعلی فروزان، تا ظهور فجر موعود راهنمایمان باشد.
انتهای خبر/