پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

مسئله پایان خدمت دانشجو معلمان حل شد

به گزارش جهانگیریه؛ حل مسئله پایان خدمت دانشجومعلمان، گام بزرگی در مسیر آرامش و اطمینان این قشر فرهیخته است. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که از این پس، دانشجومعلمان مشمول ماده متعهدین خدمت، به جای دریافت معافیت، پایان خدمت خواهند گرفت. این تصمیم به‌منزله‌ی حرکتی هوشمندانه برای نظم‌بخشی و رفع دغدغه‌های جوانان مؤمن و آینده‌ساز کشور است. با توجه به اینکه در قانون ذکر شده خدمت سربازی این عزیزان باید زیر نظر سپاه انجام شود، هماهنگی لازم با سپاه پاسداران صورت خواهد گرفت تا دوره مقدماتی خدمت در دوران تحصیل، با همکاری بسیج دانشجویی برگزار شود. این اقدام، تلفیقی زیبا از علم و خدمت است که به ارتقای روحیه مسئولیت‌پذیری دانشجومعلمان کمک می‌کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...