نمایشگاه آثار توانمندی هنرجویان بستک افتتاح شد

به گزارش جهانگیریه؛ مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: نمایشگاه آثار هنری و توانمندی هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا شهر بستک به مناسبت دهه فجر گشایش یافت.
محمد نور احمدی گفت: این نمایشگاه تا روز ۲۲ بهمن صبح ها آماده پذیرای بازدید کنندگان است. نمایشگاه هنری توانمندی هنرجویان شامل عکاسی، دست سازها ، پوستر ، گرافیک، نقاشی و چاپ است که در محل این آموزشگاه دایر است.
هنرستان فاطمه الزهرا بستک بیش از ۱۷۰ هنرجو دارد که در دو رشته گرافیک و کامپیوتر فعالیت دارد.
انتهای خبر/