پایگاه خبری جهانگیریه

شهرستان بستک

گامی بلند برای خانه‌دار شدن مردم بستک؛ فاز نخست نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری رسید

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر، آیین بهره‌برداری از فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بستک با حضور پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، جلالی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و این طرح با ۳۸۱ واحد مسکونی و اعتباری بالغ بر ۴۳۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

این پروژه که یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی و اجتماعی شهرستان بستک به شمار می‌رود، در راستای تحقق سیاست‌های دولت در حوزه تأمین مسکن، تسهیل خانه‌دار شدن اقشار مختلف و ارتقای سطح رفاه اجتماعی اجرا شده است.

فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن بستک با هدف پاسخگویی به نیاز مسکن متقاضیان واجد شرایط و توسعه متوازن شهری به مرحله بهره‌برداری رسیده و نقش مؤثری در رونق ساخت‌وساز، ایجاد اشتغال و تقویت زیرساخت‌های شهری ایفا خواهد کرد.

در این مراسم، مسئولان با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های ملی در حوزه مسکن، بهره‌برداری از این پروژه را گامی مؤثر در مسیر عدالت اجتماعی، محرومیت‌زدایی و افزایش امید در میان مردم دانستند و بر تسریع در اجرای مراحل بعدی طرح تأکید کردند.

بهره‌برداری از فاز نخست نهضت ملی مسکن شهرستان بستک در ایام دهه فجر، جلوه‌ای از عزم جدی مسئولان برای تحقق مطالبات مردمی و حرکت در مسیر توسعه و آبادانی این شهرستان است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...