گام بلند در ارتقای امنیت و هوشمندسازی؛ افتتاح متمرکز ۲۷۸ دوربین پایش تصویری و پلاکخوان در شهرستان بستک

به گزارش جهانگیریه؛ همزمان با آخرین روز دهه مبارک فجر و در راستای افزایش ضریب امنیت، کنترل ترافیک و هوشمندسازی معابر شهری و جادهای، ۲۷۸ دستگاه دوربین سامانه پایش تصویری و پلاکخوان به صورت متمرکز در ۴ شهر و ۱۷ نقطه مواصلاتی شهرستان بستک به بهرهبرداری رسید.
این آیین با حضور مهندس پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک، حجتالاسلام والمسلمین جهانگیری امام جمعه شهرستان، معاونین فرماندار، بخشدار جناح و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
🔹 برای اجرای این طرح مهم، ۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و بهرهبرداری از آن نقش مؤثری در ارتقای ایمنی معابر، مدیریت هوشمند ترددها، پیشگیری از جرائم و افزایش آرامش شهروندان خواهد داشت.
انتهای خبر/